• Mano paskyra
    Prisijungti
Krepšelis:
Krepšelis
info: Jūsų pirkinių krepšelis tuščias!
Įveskite, kokio produkto ieškote
Tinklaraštis
Įmonių programėlių vaidmuo užmezgant ryšį su klientais ir viešbučio svečiais

Įmonių programėlių vaidmuo užmezgant ryšį su klientais ir viešbučio svečiais

Reklaminiai įtaisai yra viena iš seniausių reklamos formų. Nesunku nustatyti, kad jos ištakos kilo iš dovanų, ypač oficialių dovanų, teikimo tradicijos, kai dovanomis buvo siekiama padidinti tiek dovanos gavėjo, tiek dovanotojo prestižą. Reklaminiai dalykėliai atlieka vieną esminę užduotį - jie kuria įmonės ar įstaigos įvaizdį klientų, svečių, verslo partnerių ar kontrahentų akyse. Pramonės prietaisų industrializavimo amžiuje tapo akivaizdu, kad jų individualizuotas pobūdis dažnai turi didesnį poveikį gavėjui nei masinė reklama, skirta beveidžiams klientams.

 

Viešbučių tinklai ir net nedideli nepriklausomi viešbučiai ar svečių namai - tai įmonės, kurios pradėjo bendrauti su savo klientais naudodamos įtaisus gerokai anksčiau, nei jie pateko į platesnę reklamos pramonę. Viešbučių vadovai greitai suprato, kad net ir nedidelis reklaminis įtaisas, kuris viešbutyje gali atlikti ir utilitarinę funkciją, kuria teigiamus santykius su svečiais, stiprina prekės ženklo pripažinimą, pasitikėjimą ir lojalumą.

 

Viešbučiams skirti įtaisai - kodėl jie svarbūs?

Gera viešbučių reklamos praktika - nuolat priminti svečiams, kur jie yra apsistoję. Reklaminės iškabos ant fasado ar atpažinimo elementų viešbučio vestibiulyje tikrai nepakanka, ypač tiems svečiams, kurie dažnai keliauja. Pagal reklamos meną viešbučio svečias nė akimirkai neturėtų pamiršti, kuriame viešbutyje jis yra. Dėmesio išlaikymo funkciją atlieka visi stacionarūs elementai, taip pat ir judantys elementai, dažnai nedideli viešbučių įtaisai, tolygiai paskirstyti visuose komunikacijos keliuose. Svarbų identifikavimo vaidmenį atlieka visi vonios kambario įtaisai, rankšluosčiai su viešbučio emblema, kelioniniai higienos reikmenys, kelioniniai dantų šepetėliai ar gražios valymo priemonių pakuotės.

 

Viešbučio kambaryje pravers ekologiškos užrašų knygutės su rašikliu ar pieštuku, visi butelių atidarytuvai, kamštiniai padėkliukai ar MICE pramonei skirti pasiūlymų aplankai. Visi šie daiktai kartu atlieka ir utilitarinę funkciją, o kai kurių iš jų klientas tikrai nedubliuos. Klientas, pripratęs prie viešbučio įtaisų sistemos, puikiai supranta, kad kai kuriuos iš šių daiktų galima ne tik naudoti, bet ir pasiimti su savimi ir naudoti viešnagės metu, keliaujant ir namuose. Toks abipusis supratimas neabejotinai prailgina prekės ženklo patirtį, pagilina ir įamžina prekės ženklą viešbučio svečio sąmonėje. Tai beprotiškai svarbi funkcija, ypač viešbučių tinklams, viešbučio įtaisai namuose primins svečiui, kaip jis buvo patenkintas viešnage viešbutyje būtent tuo metu, kai jis planuoja kitą kelionę.

 

Įrodytas veiksmingumas

Reklaminės veiklos efektyvumo įvertinimas identifikuojant reklaminius įtaisus reklamos pramonėje patvirtintas daugiau kaip 70 proc. Šis aukštas rodiklis reiškia, kad šiuo metu daugiau nei 80 % įmonių nuolat naudoja šią įvaizdžio reklamos rūšį. Šis faktas dar labiau pabrėžia psichologinį dalykėlių poveikį santykiuose su klientais ir viešbučio svečiais bei kuriant teigiamą prekės ženklo įvaizdį svečio akyse.

 

Kokie viešbučio įtaisai gali būti naudingi jums?

Priešingai nei manote, nemaža dalis mūsų asortimento gaminių yra viešbutyje. Žinoma, ne kiekvienas iš jų yra būtinas, tačiau personalizuoti viešbučio įtaisai neabejotinai daro teigiamą poveikį jūsų įmonės įvaizdžiui. Tačiau pereinant prie esmės, reikšminga dalis, kitaip tariant, kokie įtaisai? Čia drąsiai galime paminėti reklaminius rašiklius- gaminį, kuris tikriausiai labiausiai asocijuojasi su reklaminiais dalykėliais. Šalia jo galime paminėti užrašų knygeles su viešbučio logotipu, nes viešbutyje visada yra ką užsirašyti. Pačiame kambaryje svečio gali laukti įmonės puodeliai, rankšluosčiai su išsiuvinėtais logotipais arba kelioninis dantų šepetėlis, jei klientas pamirštų savąjį.