REKLAMOS PRIEMONIŲ GAMINTOJAS | GREITAS PRISTATYMO LAIKAS | NEMOKAMOS KONSULTACIJOS
Regulaminas
I.
Pirkimo sąlygos: I. 1. Pirkimo sąlyga yra sutikimas ir pritarimas šioms sąlygoms.
I. 2. Pirkimą gali atlikti fiziniai asmenys (vykdydami ūkinę veiklą arba kaip vartotojai, t. y. fiziniai asmenys, perkantys asmeniniais tikslais, t. y. tiesiogiai nesusijusiais su jų ūkine ar profesine veikla - toliau pakaitomis vadinami fiziniais asmenimis arba vartotojais) ir įstaigos, organizacijos, viešieji subjektai ir juridiniai asmenys.
I. 3. Pardavimai fiziniams asmenims, įmonėms numatomi pagal išankstinį apmokėjimą, grindžiamą išankstine sąskaita faktūra.
I. 4. fiziniams asmenims ir įmonėms užsakymas perduodamas vykdyti po to, kai užregistruojamas mokėjimas ir patvirtinami projektai.
I. 5. viešųjų įstaigų, organizacijų, institucijų ir juridinių asmenų atveju leidžiama leisti atlikti mokėjimą per atidėto mokėjimo laikotarpį, remiantis individualiu šalių susitarimu. Bendrovė "SpiroPrint" turi teisę be pagrindo atsisakyti atidėti mokėjimą.
I. 6 Priėmus dizainą ir atlikus mokėjimą, klientas negali atsisakyti sandorio.
I. 7. Sąskaitų faktūrų išrašymo ir siuntimo elektronine forma teisinis pagrindas yra 2004 m. kovo 11 d. Įstatymo dėl pridėtinės vertės mokesčio 106 str. 535) Pagal šį įstatymą elektroniniu būdu išsiųsta sąskaita faktūra prilygsta popierine forma išrašytos sąskaitos faktūros išsiuntimui ir yra apskaitos dokumentas.
I.8. Internetinės parduotuvės www.spiroprint.pl savininkas - toliau - pardavėjas: SpiroPrint spółka jawna, kurios registruota buveinė yra Žaruose, Słowackiego 4J, NIP kodas: 924-190-08-27, REGON: 081006270 ir KRS: 404991.
II. Vykdymo sąlygos:
II. 1. Užsakymas įgyvendinamas per 3-14 darbo dienų nuo užsakymo užsakymo momento, apmokėjimas atliekamas pagal išankstinę sąskaitą faktūrą ir projektų patvirtinimą, fizinių asmenų ir įmonių atveju. Mokėjimai už paslaugą atliekami į bendrovės "SpiroPrint" banko sąskaitą, esančią banke "Bank Santander S.A.". Žary filiale, kurio registruota buveinė yra Žaryje.
II. Viešųjų vienetų, organizacijų, įstaigų ir juridinių asmenų atveju užsakymas atliekamas per 3-14 darbo dienų nuo dizaino patvirtinimo momento.
III. Skundai:
Skundai dėl prekių
III. (1) Skundą gali pateikti bet kuris klientas, kurio užsakymas nebuvo įvykdytas pagal užsakymą arba kuris gavo nekokybiškų prekių.
III. (2) Skundai turi būti pateikiami el: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Skundai išnagrinėjami per 7 darbo dienas nuo kitos dienos po jų gavimo dienos (jei kita diena po skundo gavimo dienos yra nedarbo diena (šeštadienis, sekmadienis, šventinė diena), skundo nagrinėjimo terminas skaičiuojamas nuo pirmos darbo dienos, einančios po skundo pateikimo dienos).
III. Kiekviename skunde turi būti pateiktas išsamus neatitikimo aprašymas.
III. (5) Kiekvienas kliento pateiktas ir pirmiau nurodytas sąlygas atitinkantis skundas bus nagrinėjamas atskirai.
III. (6) Fiziniai asmenys, užsakę prekes, susijusias su jų ūkine veikla, viešosios įstaigos, organizacijos, institucijos ir juridiniai asmenys privalo patikrinti prekių atitiktį užsakymui kokybės ir kiekio požiūriu per 7 dienas nuo prekių gavimo. Prekių atsiėmimo diena laikoma ta diena, kai šalys pasirinkto kurjerio ir (arba) kito pašto operatoriaus prekės pristatomos į užsakyme nurodytą prekes užsakiusios šalies registruotą buveinę. Skundas, pateiktas pasibaigus 7 dienų laikotarpiui, skaičiuojamam nuo prekių gavimo dienos, nebus nagrinėjamas.
III. Kad į skundą būtų atsižvelgta, patikrinimui turi būti išsaugota visa prekių, dėl kurių pateiktas skundas, siunta.
III. 8. "SpiroPrint" atsako pagal kokybės garantiją. Bendrovė "SpiroPrint" neatsako pagal garantiją.
IV. Skundų pateikimo terminas fiziniams asmenims, perkantiems prekes su jų verslu ar profesine veikla tiesiogiai nesusijusiais tikslais (vartotojams pagal 1964 m. balandžio 23 d. Civilinio kodekso 22 1 straipsnį).
IV. 1. Vartotojai privalo patikrinti prekių atitiktį užsakymui jų kokybės ir kiekio požiūriu per 7 dienas nuo prekių gavimo dienos. 2. Prekių gavimo diena laikoma jų pristatymo per šalių pasirinktą kurjerį (kitą pašto operatorių) į užsakyme nurodytą prekes užsakiusios šalies buveinę diena. Į skundus, pateiktus pasibaigus 7 dienų terminui, skaičiuojamam nuo prekių gavimo dienos, nebus atsižvelgiama.
IV. 2. Pranešimai apie skundus priimami darbo dienomis iki 16.00 val.
IV. (3. Skundai bus išnagrinėti per 7 darbo dienas, skaičiuojant nuo kitos dienos po jų gavimo dienos. Jei kita diena po skundo gavimo dienos yra nedarbo diena (šeštadienis, sekmadienis, valstybinė šventė), skundai nagrinėjami pirmą darbo dieną po skundo gavimo dienos.
V. Fizinio asmens, įsigyjančio prekę (paslaugą) asmeniniais tikslais, nesusijusiais su jo ūkine komercine veikla (vartotojo), teisė atsisakyti sutarties.
V. 1. Sutartis sudaroma priėmus dizainą arba apmokėjus išankstinę sąskaitą faktūrą, priklausomai nuo to, kas įvyks pirmiau Jei vartotojas pirmas atlieka veiksmą - priima dizainą, laikoma, kad jis sudarė sutartį su "SpiroPrint" priėmimo momentu. Jei pirmasis vartotojo veiksmas yra išankstinės sąskaitos faktūros apmokėjimas, šio veiksmo data laikoma sutarties sudarymo data.
V. (2) Vartotojas sutinka, kad sutarties sudarymo patvirtinimas jam būtų siunčiamas siunčiant informaciją elektroninio pašto adresu, iš kurio vartotojas pateikė spausdinimo medžiagą.
V. 3. Vartotojas, sudaręs nuotolinę sutartį arba sutartį, sudarytą ne prekybai skirtose patalpose, gali atsisakyti sutarties per 14 dienų nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas išlaidų, išskyrus toliau nurodytas išimtis dėl išlaidų patyrimo:jei vartotojas pasirinko kitą pristatymo būdą nei pigiausias įprastas "Spiroprint" siūlomas pristatymo būdas, "Spiroprint" neprivalo atlyginti vartotojo patirtų papildomų išlaidų,Vartotojas padengia tik tiesiogines prekių grąžinimo išlaidas, išskyrus atvejus, kai "Spiroprint" sutiko jas padengti arba neinformavo vartotojo apie būtinybę padengti šias išlaidas.
V. 4. Teisė atsisakyti sutarties, sudarytos ne prekybai skirtose patalpose arba nuotoliniu būdu, netaikoma sutartims:
1) dėl paslaugų teikimo, kai prekiautojas visiškai suteikė paslaugą su aiškiu vartotojo sutikimu, kuris prieš pradedant teikti paslaugą buvo informuotas, kad prekiautojui suteikus paslaugą jis neteks teisės atsisakyti sutarties;
2) kai paslaugų teikimo objektas yra neperdirbtas daiktas, pagamintas pagal vartotojo specifikaciją arba skirtas vartotojo individualiems poreikiams tenkinti. Vartotojo specifikacija reiškia daikto pagaminimą pagal vartotojo projektą, įskaitant jo pasirinkimu paruoštą grafiką, turinį, spalvas, kitas individualiai šiam vartotojui paruoštas gaminio savybes).
V. 5. Vartotojas gali atsisakyti sutarties pateikdamas pareiškimą, kurio turinys atitinka prie Taisyklių pridėto šablono PDF formatu turinį.
Pareiškimo išsiuntimo iki termino pabaigos pakanka, kad būtų laikomasi termino.VII.
Prekių grąžinimas. VII. (1) Pateikęs atsisakymą nuo sutarties, vartotojas privalo nedelsdamas, ne vėliau kaip per 14 dienų, skaičiuojant nuo sutarties atsisakymo dienos, išsiųsti prekes "SpiroPrint".
VII. 2. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Vartotojas (Vartotojų teisių įstatymo 34 straipsnio 2 dalis).
VII. 3. SpiroPrint grąžina Vartotojo sumokėtas įmokas per 14 dienų, skaičiuojant nuo pareiškimo apie sutarties atsisakymą ir prekių grąžinimą patvirtinančio dokumento gavimo SpiroPrint dienos.
VII. 4. "SpiroPrint" grąžina įmokas naudodama tą patį vartotojo naudotą mokėjimo būdą, išskyrus atvejus, kai vartotojas aiškiai susitarė dėl kitokio grąžinimo būdo, dėl kurio vartotojas nepatiria jokių išlaidų.
VIII.
Skundai dėl sugadintų pašto siuntų: VIII. 1. Tokio skundo pateikimo sąlyga yra ta, kad prekės yra akivaizdžiai sugadintos arba iš dalies prarastos.
VIII. 2. Pretenzija turi būti pažymėta vežimo dokumente iš karto po prekių gavimo ir vežėjo akivaizdoje surašomas sugadinimo aktas. Pretenzijos turi būti pateiktos raštu per 5 dienas nuo krovinio gavimo. Jei krovinys sugadintas, gavėjas privalo palikti krovinį "SpiroPrint" žinioje, kol bus baigta pretenzijų nagrinėjimo procedūra.
VIII. (3) Skundas, pateiktas praėjus 5 dienoms nuo siuntos priėmimo be išlygų dienos, reiškia pretenzijų išnykimą.
IX. Skundas dėl pristatymo laiko:
IX. (1) Siuntos gavėjas, gavęs siuntą po sutartos datos, privalo dalyvaujant kurjerių įmonės atstovui apie tai pažymėti važtaraštyje. Jis privalo nurodyti pristatymo datą ir laiką bei vėlavimo priežastį (kurią nurodo kurjerių įmonės atstovas). Gavėjui dokumentais patvirtinus siuntos atsisakymą, siunta grąžinama į "SpiroPrint" būstinę Gavėjo sąskaita.
IX. (2) Skundus dėl Paslaugų teikimo sutarties ir Papildomų paslaugų teikimo sutarties nevykdymo ar netinkamo vykdymo "SpiroPrint" gali teikti tik kurjerių bendrovėms. Skundai turi būti pateikti raštu per 7 dienas.
X. Spausdinimo medžiagos:
X. (1) "SpiroPrint" neatsako už kliento atsiųstų darbų turinį. Jei medžiagoje yra neteisėto turinio, galime atsisakyti spausdinti tokią medžiagą.
X. 2. Kliento atsiųstos medžiagos, skirtos konkrečiam užsakymui, turi techniškai atitikti parametrus ir specifikacijas, nurodytas interneto svetainėje: spiroprint.pl žymoje: REALIZUOTI UŽSAKYMĄ / INFORMACIJA APIE PROJEKTĄ.
X. 3. Užsakovas patvirtina, kad jis susipažino su techniniais reikalavimais, nurodytais 2 dalyje. X.2. punktu ir pareiškia, kad jo pateiktos medžiagos atitinka šiuos reikalavimus.
X. 4. "SpiroPrint" savo nuožiūra gali priimti tvarkyti kliento atsiųstą medžiagą, kuri neatitinka X.2 dalyje nurodytų techninių reikalavimų. X.2. punkte nurodytų reikalavimų ir pritaikyti šias medžiagas prie šių reikalavimų arba paraginti klientą atsiųsti medžiagas, atitinkančias X.2. punkte nurodytus reikalavimus. X.2. Jei "SpiroPrint" pati pritaiko atsiųstas medžiagas prie X.2 skirsnyje nurodytų techninių reikalavimų. X.2., gali būti keičiamas medžiagų turinys ir grafinė forma. Apie šį pakeitimą "SpiroPrint" informuos klientą prieš pradėdama naudoti pakeistą medžiagą. Klientas privalo patikrinti pateiktą dizainą turinio (įskaitant gramatiką ir rašybą) ir grafinės formos atžvilgiu. "SpiroPrint" apdoros tik priimtą užsakymą.
X. Jei klientui kyla problemų tikrinant dizainą turinio ar grafinės formos požiūriu, jis privalo apie tai pranešti "SpiroPrint". Priėmus dizainą, jis perduodamas vykdyti. Gavusi kliento patvirtinimą, "SpiroPrint" neatsako už dizaino turinio (įskaitant gramatines ir rašybos klaidas) ir grafinės formos neatitikimus.
X. 6. Užsakymo įvykdymo terminas pratęsiamas laikui, per kurį "SpiroPrint" pritaiko kliento medžiagą prie techninių reikalavimų, nurodytų X. X. 2.
X. 7. "SpiroPrint" nearchyvuoja vaizdų failų. FTP serveryje esantys ir į užsakymus įkelti failai po 30 dienų ištrinami.
XI. "SpiroPrint" neatsako už:
(a) netinkamai parengtus spausdinimo darbus turinio požiūriu;
b) užsakovo priimtų darbų, kuriuose yra techninių, kiekybinių, spalvinių - prekių ir spausdinimo klaidų, spausdinimą;
c) išorės kurjerių vėlavimą pristatyti medžiagas;
d) Spausdinimo vėlavimai, atsiradę dėl išorinių, nuo "SpiroPrint" nepriklausančių veiksnių, elektros energijos tiekimo sutrikimų, vėlavimo pristatyti medžiagas spausdinimui ir pan;
e) Užbaigimo datos vėlavimas dėl termino, per kurį klientas turi pateikti teisingus duomenis;
f) Dėl savalaikio lėšų pervedimo tarp kliento banko ir mūsų banko;
g) Už klientui pristatytą ir kliento užsakytą gaminio kiekį, jei jis neviršija +-3 % pirkimo metu užsakyto kiekio.
h) "SpiroPrint" neatsako už kurjerių siuntų savalaikiškumą. Skundai dėl kurjerių siuntų kokybės bus nagrinėjami tik pateikus žalos dokumentus (žr. III punktą).
XII. Bendrovė "SpiroPrint" pasilieka teisę keisti taisykles, informacija apie pasikeitimus bus patalpinta pagrindiniame puslapyje.
XIII. Visus ginčus, kylančius iš šalių sudarytos sutarties, įskaitant ginčus dėl netinkamo sutarties vykdymo, nevykdymo, taip pat dėl žalos atlyginimo, pripažįsta teismas, kurio jurisdikcijai priklauso "SpiroPrint" registruota buveinė, o ginčo su vartotoju atveju taikoma vietinė teismo jurisdikcija.
INFORMACINĖ IŠLYGA
Pagal 2016-04-27 Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 13 straipsnį. dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL EU. L. 2016, Nr. 119) - toliau RODO - informuoju, kad:
- Jūsų asmens duomenų valdytojas yra SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary
- Jūsų asmens duomenys bus tvarkomi jūsų užsakymo vykdymo tikslu - remiantis 2016 m. balandžio 27 d. Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 6 straipsnio 1 dalies b punktu, remiantis jūsų savanorišku sutikimu;
- Jūs galite bet kada atšaukti duotą sutikimą, o sutikimo atšaukimas neturi įtakos duomenų tvarkymo, atlikto remiantis sutikimu iki jo atšaukimo, teisėtumui;
- Tačiau visi asmens duomenys teikiami savanoriškai:
- tokių duomenų, kaip vardas, pavardė, el. pašto adresas ir telefono numeris, pateikimas yra būtinas komerciniam pasiūlymui parengti ir perduoti, el. sąskaitai faktūrai išsiųsti, sutarties sąlygoms vykdyti.
- Asmens duomenų pateikimas yra savanoriškas, tačiau atsisakius pateikti duomenis gali būti atsisakyta vykdyti užsakymą.
- Dėl duomenų tvarkymo tikslu, nurodytu šio straipsnio 1 dalyje. 3, jūsų asmens duomenys gali būti teikiami kitiems asmens duomenų gavėjams arba asmens duomenų gavėjų kategorijoms:
- subjektams, kurie yra įgalioti gauti jūsų asmens duomenis remiantis atitinkamais teisės aktais;
- subjektams, kurie tvarko jūsų asmens duomenis Duomenų valdytojo vardu pagal su Duomenų valdytoju sudarytą sutartį dėl asmens duomenų tvarkymo pavedimo (vadinamiesiems duomenų tvarkytojams), pavyzdžiui, draudimo bendrovėms ir bankams.
- Jūsų asmens duomenys bus saugomi:
- vienerius metus nuo jūsų sutikimo tvarkyti jūsų asmens duomenis, kurie buvo surinkti komerciniais tikslais, nors sutartis iš karto nebuvo sudaryta, t. y. tvarkomi galimo pasiūlymo pateikimo tikslu.
- SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna kaip ir Administratorius gali saugoti asmens duomenis tol, kol tai leidžia teisėtas interesas, kuris nėra svarbesnis už asmens teisę į privatumą. Net jei "SpiroPrint" E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna neturi poreikio saugoti asmens duomenų, jų saugojimo gali būti reikalaujama pagal įstatymus (pvz., komercinius ar mokesčių įstatymus). Tokiais atvejais duomenys gali būti naudojami tik siekiant laikytis teisinių reikalavimų ir negali būti kitaip prieinami.
- Jūsų asmens duomenys nebus perduodami už Europos ekonominės erdvės / tarptautinės organizacijos ribų.
- Jūsų asmens duomenys nebus naudojami automatizuotam sprendimų priėmimui, įskaitant profiliavimą.
- Turite teisę susipažinti su savo duomenų turiniu ir teisę ištaisyti, ištrinti, apriboti duomenų tvarkymą, teisę į duomenų perkeliamumą, teisę prieštarauti, teisę bet kada atšaukti savo sutikimą tvarkyti duomenis, nedarant poveikio duomenų tvarkymo, atlikto remiantis sutikimu, duotu iki jo atšaukimo, teisėtumui. Pareiškimą dėl sutikimo tvarkyti asmens duomenis atšaukimo reikia pateikti raštu arba elektroniniu būdu adresu rodo@spiroprint.pl.
- Jei manote, kad jūsų asmens duomenys tvarkomi neteisėtai, turite teisę pateikti skundą GIODO / Asmens duomenų apsaugos tarnybos pirmininkui.