• Mano paskyra
    Prisijungti
Krepšelis:
Krepšelis
info: Jūsų pirkinių krepšelis tuščias!
Įveskite, kokio produkto ieškote

Skundai

III. Skundai:

Skundai dėl prekių

III. (1) Skundą gali pateikti bet kuris klientas, kurio užsakymas nebuvo įvykdytas pagal užsakymą arba kuris gavo nekokybiškų prekių.

III. (2) Skundai turi būti pateikiami el: reklamacje@taniegadzety.pl

III. (3) Skundai išnagrinėjami per 7 darbo dienas nuo kitos dienos po jų gavimo dienos (jei kita diena po skundo gavimo dienos yra nedarbo diena (šeštadienis, sekmadienis, šventinė diena), skundo nagrinėjimo terminas skaičiuojamas nuo pirmos darbo dienos, einančios po skundo pateikimo dienos).

III. Kiekviename skunde turi būti pateiktas išsamus neatitikimo aprašymas.

III. (5) Kiekvienas kliento pateiktas ir pirmiau nurodytas sąlygas atitinkantis skundas bus nagrinėjamas atskirai.

III. (6) Fiziniai asmenys, užsakę prekes, susijusias su jų ūkine veikla, viešosios įstaigos, organizacijos, institucijos ir juridiniai asmenys privalo patikrinti prekių atitiktį užsakymui kokybės ir kiekio požiūriu per 7 dienas nuo prekių gavimo. Prekių atsiėmimo diena laikoma ta diena, kai šalys pasirinkto kurjerio ir (arba) kito pašto operatoriaus prekės pristatomos į užsakyme nurodytą prekes užsakiusios šalies registruotą buveinę. Skundas, pateiktas pasibaigus 7 dienų laikotarpiui, skaičiuojamam nuo prekių gavimo dienos, nebus nagrinėjamas.

III. Kad į skundą būtų atsižvelgta, patikrinimui turi būti išsaugota visa prekių, dėl kurių pateiktas skundas, siunta.

III. 8. "SpiroPrint" atsako pagal kokybės garantiją. Bendrovė "SpiroPrint" neatsako pagal garantiją.

IV. Skundų pateikimo terminas fiziniams asmenims, perkantiems prekes su jų verslu ar profesine veikla tiesiogiai nesusijusiais tikslais (vartotojams pagal 1964 m. balandžio 23 d. Civilinio kodekso 22 1 straipsnį).

IV. 1. Vartotojai privalo patikrinti prekių atitiktį užsakymui jų kokybės ir kiekio požiūriu per 7 dienas nuo prekių gavimo dienos. 2. Prekių gavimo diena laikoma jų pristatymo per šalių pasirinktą kurjerį (kitą pašto operatorių) į užsakyme nurodytą prekes užsakiusios šalies buveinę diena. Į skundus, pateiktus pasibaigus 7 dienų terminui, skaičiuojamam nuo prekių gavimo dienos, nebus atsižvelgiama.

IV. 2. Pranešimai apie skundus priimami darbo dienomis iki 16.00 val.

IV. (3. Skundai bus išnagrinėti per 7 darbo dienas, skaičiuojant nuo kitos dienos po jų gavimo dienos. Jei kita diena po skundo gavimo dienos yra nedarbo diena (šeštadienis, sekmadienis, valstybinė šventė), skundai nagrinėjami pirmą darbo dieną po skundo gavimo dienos.

VIII.
Skundai dėl sugadintos siuntos: VIII. 1. Sąlyga tokiam skundui pateikti yra matomas krovinio sugadinimas arba dalinis praradimas.

VIII. 2. Pretenzija turi būti pažymėta vežimo dokumente iš karto po krovinio gavimo ir vežėjui dalyvaujant surašomas sugadinimo aktas. Pretenzijos turi būti pateiktos raštu per 5 dienas nuo krovinio gavimo. Jei krovinys sugadintas, gavėjas privalo palikti krovinį "SpiroPrint" žinioje, kol bus baigta pretenzijų nagrinėjimo procedūra.

VIII. (3) Skundas, pateiktas praėjus 5 dienoms nuo siuntos priėmimo be išlygų dienos, reiškia pretenzijų išnykimą.

IX. Skundas dėl pristatymo laiko:

IX. (1) Siuntos gavėjas, gavęs siuntą po sutartos datos, privalo dalyvaujant kurjerių įmonės atstovui apie tai pažymėti važtaraštyje. Jis privalo nurodyti pristatymo datą ir laiką bei vėlavimo priežastį (kurią nurodo kurjerių įmonės atstovas). Gavėjui dokumentais patvirtinus siuntos atsisakymą, siunta grąžinama į "SpiroPrint" būstinę Gavėjo sąskaita.

IX. Skundai dėl Paslaugų teikimo sutarties ir Papildomų paslaugų teikimo sutarties nevykdymo ar netinkamo vykdymo gali būti teikiami tik kurjerių bendrovėms Tanie.Dlugopisy.pl. Skundai turi būti pateikti raštu per 7 dienas.

Kad skundai būtų nagrinėjami, būtina užpildyti ir grąžinti skundo formą. Toliau pateikiamos formos, kurias galima atsisiųsti.

Skundo forma pdf formatu