REKLAMOS PRIEMONIŲ GAMINTOJAS | GREITAS PRISTATYMO LAIKAS | NEMOKAMOS KONSULTACIJOS

Statybos įtaisas, kuris sutvirtins jūsų santykius su klientais
Tai nebūtinai turi būti kas nors didelio, tiesiog staliaus pieštukas, šviesą atspindinti liemenė ar net žibintuvėlis. Svarbu, kad tai būtų naudingas gaminys. Kiekvienas namuose turi daiktų, kurie yra vadinamieji "dulkių gaudyklės". Jie niekam nenaudojami, o tik užgriozdina namų erdvę. Turint naudingą daiktą, didelė tikimybė, kad klientas jį panaudos, ypač jei jis susidomėjo renovacijos ar kitais statybos darbais. Pakeliui jis ar ji susiduria su įvairiais sunkumais, nesvarbu, ar tai būtų elektros energijos tiekimo sutrikimas, ar nelaimingas atsitikimas kelyje. Tokioje situacijoje po ranka bus paprasti universalūs daiktai, pavyzdžiui, žibintuvėlis arba šviesą atspindinti liemenė. Didelė tikimybė, kad tokioje situacijoje klientas paminės, iš ko gavo tokią dovaną. Nors kalbame apie smulkius daiktus, svarbu užtikrinti, kad jie būtų kokybiški. Nepakankamai toli šviečiantis žibintuvėlis ir kiti daiktai, kurie jau po vieno panaudojimo tampa nebetinkami naudoti, yra visiškai nenaudingi. Nereikia nė sakyti, kad tai bus visiškai nenaudinga.
Dovana padės klientui prisiminti, kas yra gerai
Be elemento, kad klientas įsimintų, verta atkreipti dėmesį į tai, kad žmonių sąmonėje yra mechanizmas, kuris tam tikru būdu skatina jų dėkingumą. Tai grindžiama tuo, kad kai ką nors gauname, sąmoningai ar ne jaučiame tam tikrą norą atsilyginti už gautą gėrį. Statybų pramonės atveju tai gali būti dar vienas žingsnis, siekiant išplėsti savo gerą prekės ženklą ir patikimumo liudijimą. Juolab kad dažniausiai klientai, nusivylę paslauga, dalijasi savo nuomone. Jie sutelkia dėmesį į neigiamus, o ne teigiamus dalykus. Savo ruožtu tie, kurių lūkesčiai buvo patenkinti, retai būna motyvuoti pranešti apie tai interneto svetainėje arba pasidalyti palankia nuomone apie įmonę su draugais. Kai klientas prie sėkmingai įvykdyto užsakymo gaus dovaną, jis jausis motyvuotas pasidalyti geru prisiminimu apie įmonę. Jis ar ji prisimins ne tik dovaną, bet ir darbo efektyvumą, gerą bendravimą ir visus kitus gerus dalykus, kurie dažnai lieka nepastebėti.
Geras pirmas įspūdis su statybų pramonės dalykėliais
Gera ir naudinga dovana gali ne tik sušildyti santykius su vienu klientu, bet ir atkreipti vėlesnių klientų dėmesį. Per metus vyksta daugybė mugių ar renginių, kuriuose reklamuojasi įvairios statybos pramonės įmonės. Anksčiau minėtas mechanizmas labai panašiai veiks ir kalbant apie klientų pritraukimą. Sprendimas rinktis konkrečias paslaugas dažniausiai priimamas emociniu lygmeniu. Todėl teigiamo įspūdžio sukūrimas nuo pat santykių su klientais pradžios gali suteikti didelį pranašumą ilguoju laikotarpiu. Taip yra todėl, kad pirmojo gero įspūdžio pėdsakas išliks kliento atmintyje, o tai padaryti labai sunku, ypač tuo metu, kai populiarūs lankstinukai. Dažnai jie net nepažiūrimi ir atsiduria artimiausioje šiukšliadėžėje. Priešingai, daiktas, galintis papildyti kliento įrankių arsenalą praktiška dovana, iš pat pradžių nebus pasmerktas. Atvirkščiai, didelė tikimybė, kad toks daiktas liks po ranka, nes gali praversti. Tai ne tik suteiks įmonei rinkodaros postūmį, bet ir klientui nuo pat pradžių suteiks apčiuopiamos naudos.